.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار حسین زادگان با نماینده ولی‌فقیه در مازندران :
آیت‌الله طبرسی: همه باید والی استان را کمک کنند/ استاندار جدید فکری اساسی برای معضل بیکاری استان کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان در دیدار با احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران مازندران گفت : در این شرایط سخت همه باید والی استان را کمک کنند ‎

شمال نیوز: احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران در اولین روز کاری با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان دیدار کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان از انتصاب استاندار بومی برای مازندران ابراز خرسندی نمود و گفت : در این شرایط سخت همه باید والی استان را کمک کنند و بنده هم با تمام وجود در خدمت استان و نظام هستم .

امام جمعه مرکز استان افزود : افراد صالح و دلسوز را در مناصب زیرنظرتان نصب کنید و برای ایجاد شغل و کاهش بیکاری فکری اساسی کنید .

آیت الله طبرسی ضرورت خدمت صادقانه به مردم عزیز را خواستار شد و گفت : در کنار مردم با مردم و درمیان مردم باشید و خدمت کنید .

امام جمعه مرکز استان اداره درست استان را در سایه همدلی و بهره گیری از همه ظرفیت ها خواند و خطاب به استاندار مازندران گفت : الحمدلله ظرفیت های مازندران را خوب می شناسید و اهل تحلیل هستید و از مجموعه وزارت کشور هستید و می توانید کارهای خوبی در استان انجام دهید .

نورالله طبرسی اظهار داشت : استاندار نباید خود را به کارهای روزمره مشغول کند بلکه باید به کارهای کلان و اساسی برای توسعه استان توجه نماید و در این راستا پیگیری بنیاد توسعه مازندران و تحقق آن بسیار راهگشاست.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان ضمن تبریک انتصاب احمد حسین زادگان به مسئولیت استانداری مازندران تاکید کرد :شما اهل درک و درد هستید و با مشی اعتدالی حرکت کنید و بنده هم برای موفقیت شما در این مسئولیت مهم دعا می کنم

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.